FOTKY | DENÍK | VÝSTAVA | PROMÍTÁNÍ | VZKAZY
1.DEN | 2.DEN | 3.DEN | 4.DEN | 5.DEN | 6.DEN | 7.DEN | 8.DEN | 9.DEN | 10.DEN | 11.DEN | 12.DEN | 13.DEN | 14.DEN | 15.DEN | 16.DEN | 17.DEN | 18.DEN | 19.DEN | 20.DEN | 21.DEN | 22.DEN | 23.DEN | 24.DEN | 25.DEN

18.den - pondělí 9.9.2013

Ráno je i přes předpověď pěkného počasí stejně mlhavé jako včerejší večer. Začínáme tušit, že s počasím to tady u Tichého oceánu nebude tak jednoduché. Po snídani obcházíme místní velrybářšké společnosti a nakonec se po pečlivé úvaze rozhodujeme u Jamie´s na zítra zaplatit výlet do přírodních termálů v provinčním parku Maquinna Marine během něhož snad bude šance spatřit i něco z bohatého života pobřežních vod Tichého oceánu. Poté co si zajišťujeme program na zítra se vydáváme šedivým dopolednem na první z plánovaných procházek v Pacific Rim National Park. Nejprve vyrážíme na dva kilometrové okruhy Rainforest Trail, které nás, povětšinou po dřevěném chodníčku, provádí skutečným pralesem mírného pásu.

Rainfores Trail
více fotek z procházky po Rainfores Trail

Zvlášť místní cedry jsou opravdu majestátné :-)

Rainforest Trail
více fotek z cesty po Sea to Sky Highway

Před polednem vyrážíme na poměrně krátký Combers Beach Trail, jež nás skrze prales přivádí až přímo k oceánu. V pralese dnešní pošmournou až tak nevadí, ale pláži by přece jen sluníčko slušelo více :-(

Combers Beach
více fotek z pláže Combers Beach

Na oběd se stavujeme v pekárně v Tofinu, které je hlavním turistickým centrem oblasti. I tak jde ale vlastně o vesnici. V časném odpoledni se pak vydáváme na Schooner Trail, který nás dovede k moc pěkné pláži Schooner Cove.

Schooner Cove
více fotek z pláže Schooner Cove

Další asi kilometrovou procházkou na níž se vydáváme je Bog Trail. Obklopena hustým pralesem tu jako pěst na oko působí oblast zakrslých borovic. Jde o naprostou anomálii způsobenou kyselou půdou, která je pozůstatkem dávné krajinné deprese.

Bog Trail
více fotek z procházky po Bog Trail

Pro dnešek posledním výšlapem v Pacific Rim NP je pak South Beach Trail, který v závěru zdánlivě nekonečnou řadou dřevěných schodů míří k divkému pobřeží Pacifiku.

South Beach Trail
více fotek z pláže South Beach

V pozdním odpoledni se vracíme zpět do Ucluelet a mlhavým podvečerem se vydáváme na první část Wild Pacific Trail, který sice není součástí národního parku, ale zato věrně kopíruje pobřeží a nabízí spoustu pěkných míst k odpočinku a v příznivějším počasí i nádherné výhledy na oceán. Dnes absolvujeme kolečko nedaleko majáku a zbytek trasy bychom si rádi prošli pozítří.

Wild Pacific Trail - Lighthouse Loop
více fotek z podvečerní procházky po Wild Pacific Trail

Po šesté hodině se vracíme do kempu. Bohužel ani druhý den jsme se západu sluníčka nad Tichým oceánem nedočkali, ale není všem dnům konec.

PŘEDCHOZÍ DEN - NEDĚLE 8.9. | NÁSLEDUJÍCÍ DEN - ÚTERÝ 10.9.